شناسه خبر : 98286
سه شنبه 02 اسفند 1401 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط باشگاه ستارگان ایثار انجام شد؛

اردوی زیارتی جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی/تصاویر

اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه توسط باشگاه ستارگان ایثار برگزار شد....

فاش نیوز- اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه توسط باشگاه ستارگان ایثار برگزار شد.

این اردوی زیارتی و سیاحتی جهت جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی و خانواده هایشان بعلاوه تعدادی از جانبازان با مجروحیت های دیگر به مناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان برگزار شد.

  به گزارش مدیر توانمند و کوشا و خادم باشگاه ستارگان ایثار جانباز حاج "اکبر حسین زاده" که زمان و زندگی خود را وقف خدمت و حال بهتر جانبازان و همرزمانش نموده است؛ این اردو با حضور 150 نفر از جانبازان و خانواده هایشان از تاریخ 29 ام بهمن ماه الی 5 اسفند برگزار می شود و در آن برنامه های متنوع و متعدد معنوی و تفریحی در نظر گرفته شده است.

 در این سفر که سعی شده امکانات رفاهی به بهترین نحو در اختیار زائران قرار بگیرد، زائران می توانند از امکاناتی همچون وعده های غذایی سلف سرویس و با کیفیت بالا، پذیرایی روزانه و ماشین رفت و برگشت به حرم مطهر در ساعت 3 صبح و بعدازظهر بهره مند گردند.

 زائران خاص این سفر معنوی و روح بخش، در شام شنبه 29 ام بهمن ماه با قطار به سوی مشهد مقدس حرکت کردند و روز یکشنبه صبح پس از رسیدن به شهر مقدس مشهد، در هتل محل اسکان خود مستقر شدند.

در روز اول سفر، زائران امام رئوف به زیارت مضجع نورانی امام رضا (ع) رفتند و عقده دل با دیدار روی یار گشودند.

 دیروز دوشنبه در روز دوم سفر زائران جانباز و خانواده ها، مهمان سفره و خوان رحمت رضوی بودند و پس از شام نیز ساعت 10 شب برنامه جشنی به مناسبت اعیاد شعبانیه با برنامه های مفرح و متنوع برای خانواده ها در سالن هتل و همچنین نورافشانی در محوطه برگزار شد.

 امشب سه شنبه نیز زائران پس از زیارت های فردی و خانوادگی در صحن دارالهدایت حرم مطهر رضوی، مهمان مراسمی می باشند.

فردا چهارشنبه نیز برنامه سیاحتی و تفریحی در بازار وکیل آباد و چالیدر و طرقبه برای خانواده ها اجرا خواهد شد.

پنج شنبه نیز وداع با امام رئوف است و مسافران جانباز و گرانقدر امام رئوف با کوله باری از معنویت و صفای دل بازخواهند گشت.

این سفر، اتمام دور اول اردوی زیارتی ساحتی مشهد مقدس به مناسبت اعیاد شعبانیه در باشگاه ایثار خواهد بود و گروه دوم مشتمل بر همسران و دختران جانبازان 70% همزمان با بازگشت گروه اول، در روز پنج شنبه 4 اسفند ماه مصادف با شب میلاد سید و سالار شهیدان رهسپار مشهد مقدس خواهند شد.

 

* گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
سلام و درود . یک پیشنهاد دارم . آیا امکان دارد در سفرهای بعدی یه دوهفته زودتر خبر اعزام جانبازان به مشهد اعلام شود تا کسانی از دوستان یا فامیلها که دوست دارند با شما باشند به هزینه خودشان ، بیایند مشهد و در آن برنامه که در صحن و رواق های حرم مطهر دارید کنار شما باشند؟
باسلام اینگونه مراسمات فقط جانبازان خاصی راشامل میشودایاجانبازه 55درصدو8سال سابقه اسارت دراینگونه مکانهای تفریحی وفرهنگی وورزشی وزیارتی حقی ندارنندبهرحال بیش از30ساله که ماازعراق بازگشتیم یکبارهم یک پیامک نداشتیم که کجایی این مملکت هستیم آیاماهم نیازبه حمایت بنیادوغیره داریم ولی یکبارهم دراینگونه مراسمات دعوت نیستیم احتمالاماجزوءایثارگران ایران نیستیم وگرنه چنددرصداصحاب روان هستیم تاسرکوچه هم مارابنیادنبرده
یک سری از عزیزان هستند که پای ثابت سفرهای تفریحی زیارتی هستند
و در مقابل اکثریتی هستند که حتی از برگزاری سفرها بی اطلاع هستند.
لطفا برنامه ایی ترتیب داده شود که همه جانبازان از این سفرهای معنوی و اردوها بهرمند شوند
برادر من عزیزدل
این اردو که این بنده خدا مدیر باشگاه ایثار بیشتر محدود به شهرک شاهد هست و نسبت به اونها موظف است بیشتر
برنامه های همه گیر وظیفه بنیاد هست. به ایشون خرده نگیرید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi